top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תרוחמה שרון

טרצו בגדול

עודכן: 22 ביולי 2020


אריחי פורצלן במראה טרצו Terrazzo Alla Grande

ריצופי הטרצו המסורתיים עשויים צמנט, אגרגטים (חלקיקי שיש במידות שונות), פיגמנטים ומים. חן גדול יש לריצופים האילו ואנחנו ממש אוהבים אותם.יש בהם משהו שמאוד מתאים לטעם הישראלי בעיננו, לא רק בגלל תעשיית הטרצו המסורתית והגדולה שפעם היתה כאן, לא רק בגלל הבתים היפים של פעם שהיו מרוצפים באריחים אילו("בלטות") אלא בעיקר בשל מראם המצודד וצבעיהם הרכים, ולא לשכוח את המגע המלטף ברגל כאשר מהלכים עליהם יחפים. יצרני אריחי פורצלן מבינים מה אנו אוהבים ולאחרונה פותחו סדרות של אריחים כאילו בבתי העיצוב המובילים באיטליה.

Terrazzo Alla Grande

היא סדרת אריחים עשירה בדגמים צבעים ומידות. האריחים מדמים את אריחי הטרצו המסורתיים ומופיעים בצבעים עכשוויים, בגימור דומה לזה של הטרצו המסורתי(מט משי , כאילו מלוטש או מגורען מעט ) ומבחר המידות כה גדול - שניתן להשתמש בהם בכל מקום בבית .

כך למשל ניתן ליישם חיפוי קירות או משטחי ריצוף קטנים (כמו חיפוי מטבח, חיפוי קיר אחד בחדר רחצה, וכו) במידות כמו :20*20 ומשטחים גדולים יותר- כמו חדרי מגורים, סלון ומרפסות במידות גדולות יותר : 60*60, 90*90, 60*120 ועוד. סדרת Terrazzo Alla Grande היא כה נרחבת שהיא מעניקה כלים לעיצוב אינסופי . ב Terrazzo Alla Grande תמצאו אריחים בגימור מט, בגימור אנטי סליפ בשלל צבעים, במידות שונות של אגרגטים (וגם הם בשפע של גוונים ) בצירופי צבע כל כך מעניינים , החל מאריחים ללא אגרגטים (המדמים אריחי בטון צבעוני) וכלה באריחים בעלי אגרגטים במידות ענק !

תוכלו ליישם אותם בכל חדר בבית, במרפסת, על הקיר או בריצוף והכי מקורי : תוכלו לבצע איתם משטחי עבודה ומשטחי דלפקים במטבח ובחדר הרחצה. כן , ממש כמו שאתם רואים בפינטרסט ...

אריחי הטרצו במידות הגדולות ניתנים לעיבוד ממש כמו פלטות שיש או "אבן-קיסר" , תוכלו לרכוש אותם אצלנו ולהעביר אותם לחברת עיבוד שיש שתפיק מהם משטח מתאים למטבח או לחדר הרחצה שלכם. אם תבחרו במשטח מהמידות הקטנות שלנו (20*20) הרצף שלכם יוכל לבצע עבורכם את המשטח בקלות.

1,587 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page