top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורי סלע

NUDE POINT OF VIEW

מעבר להיותם כובשים, צבעי הניוד מספרים סיפור עמוק יותר, על מגוון שנולד על בסיס צבע העור שלנו ועל היכולת שלנו כחברה להרחיב את תפיסות העולם שלנו לגבי שונות וייחודיות. החל ממסלולי התצוגה, דרך קולקציות הלבשה תחתונה ועד הקיר במטבח. פלטת צבעי הניוד (עירום) היא אחת הפלטות המדוברות ביותר בשנים האחרונות. אנחנו נפגשים בה בעת הביקור במחלקת האיפור בפארמים, על קולבי הבגדים בחנויות האופנה ובחנויות עיצוב הבית. סיפור בגווני ניוד >>



אריחי קרמיקה בחיפוי חדר רחצה בצבעי ניוד רכים
אריחים בצבעי ניוד

זליגה ממסלולי התצוגה אל עולמות הלייף סטייל מייצגת את האופן בו טרנדים מעולם מסוים משתרבבים בעולמות המקבילים – הביוטי, עיצוב מוצר ועיצוב הבית. שבועות האופנה בבירות האירופאיות ובניו יורק מהווים חלון מזוקק לטרנדים שנראה בהמשך על העפעפיים שלנו ועל קירות הבית.

אריחי משושה מטרה קוטה ידנית בצבע ניוד
אריחי טרה קוטה בצבעי ניוד

תמורות חברתיות הן הקטליזטור העוצמתי והמשפיע ביותר ביצירת אג'נדות חברתיות וסביבתיות וטרנדים שמהווים שופר להעברת מסרים של תיקון עוולות, יצירת שיויון, עידוד לצריכה נבונה שמיטיבה עם הסביבה ועוד. בכתבה מעניינת בירחון VOGUE מ- 2016 ניתן לאתר את הסנוניות הראשונות של מודעות מעצבים לגוון הכל כך טבעי, ראשוני הזה.

גוון הניוד עמד במרכז תשומת הלב, כשחברות וארגונים הבינו שיש לתת פתרון, הן ברמה הפרקטית והן ברמה המוסרית חברתית, למנעד רחב יותר של גווני עור. NAJA חברה להלבשה תחתונה, בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, שמעצבת ומייצרת הלבשה תחתונה על בסיס חומרים ממוחזרים, היתה מהחלוצות בתחום, כשהשיקה קולקציות הלבשה תחתונה בצבעי ניוד, שמתאימים לכל קשת גווני העור – מהבהיר ועד הכהה ביותר שקיים.

תודות לפעילות בעלת מסרים חברתיים כמו זאת שמובילה NAJA, העיסוק בפיתוח פלטת הניודים, העמיק ובאופן טבעי החל להשתרבב גם לתחומי עיצוב הבית. קל מאוד להתאהב בצבעוניות הרכה הזאת – מוורדרד אפרסק, דרך מוקה בהירה ועד לגווני השוקולד.

 

העולם הקשה שבחוץ, מוביל אותנו באופן טבעי לחפש אלמנטים רכים, ומעבר לעיסוק בגוני העור, מייצגים גווני הניוד גם מידה של שקט שאנו שואפים להתחבר אליו. אנחנו נמשכים אליהם באופן טבעי ככל שהחוץ הופך קשוח יותר


פודרה

מונח ששאוב מעולמות האיפור והצליח להתמקם בעולמות האופנה והעיצוב שולטת בפלטת הגוונים הניודית. הפודרה מחליקה ומחווירה מעט את הגוון, מה שיוצר את מראה הניוד הרך והמאובק. הפודרה משקיטה, מעדנת ומרככת, ועם זאת שומרת על נוכחות ומסר עיצובי ברור.

הפודרה המרככת, פרצה את גבולות צבעי עור הגוף, וסחפה אל הפלטה גוונים נוספים כמו סגול, ורוד, כתום ואפילו אפור, שבנגיעה 'מאובקת' הופכים חיוורים יותר ושמימיים. פלטת גוונים זו הופכת להיות עוד יותר מרתקת כאשר מדובר בעיצוב פנים בכלל ושמוש באריחים בפרט.


המקום הבולט בו פוגשים את הניוד בתחום עיצוב הבית הוא חיפויי הקיר ואריחי הריצוף – אריחי ניוד מחפים את קירות המטבח, חללי רחצה, חדרי ילדים ועוד ועוד.

 אריחים קרמיים אריחי בטון  צורניים בריקים בצבעי ניוד
פלטת אריחים בצבעי ניוד

חיפוי קירות בצבעי ניוד מידה 10/20

פלטת הגוונים הרכה מאפשרת לשלב צבעוניות ובה בעת לשמור על שקט עיצובי. יש בהם בצבעי הניוד ניחוח ייחודי שיוצר נימה מאווררת וחמימה בעת ובעונה אחת.


גם כיורים מגיעים בצבעי ניוד

הכיורים המעוצבים שלנו מגיעים בכל צבע כמעט , בגימור מט או מבריק

לעוד כיורים מעוצבים שלנו הקליקו כאן : https://katzr.net/5fbaa3


493 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page