top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תרוחמה שרון

אביב, הגרסה שלנו

צבעוניות רכה, מוטיבים בוטניים, צורניות והשילוב ביניהם יוצרים חיבורים אביביים, מרתקים ומעוררי השראה. קיבצנו כמה נבחרים מהם, במיוחד בשבילכם

אנחנו מסתכלים על העונה כמקור השראה. זה לא אומר שהצבעוניות העונתית לא תתאים כשהעונה תחלוף, הצבעים והצורות יקבלו פרשנויות אחרות עם העונות החולפות.

אביב היא עונת הקינון, עונה שבה הליכה בפארקים ובשבילים דומה יותר להליכה בתוך גן משכר של עלי כותרת מרהיבים. שעתם היפה של פרחי הבר, שמעניקה רכות עשירה בצבע, צוף ואופטימיות.

בחרנו מקבץ אביבי מתוך השפע שמחכה לכם אצלנו באולם התצוגה.

מינונים

על המינונים רק אתם שולטים. יש ביננו צבעוניים יותר ופחות, שמרנים ונועזים. הכי חשוב להכיר את עצמנו וללכת עם נטיות הלב. אפשר לרצף חלל שלם בצבעוניות משמחת ואפשר לשמור על קו מונוכרומטי ולהסתפק בחיפוי קיר אחד מעניין מבחינה צורנית או צבעונית, בכניסה לבית. יש אינסופ אפשרויות. חשוב לזכור שהצבעוני אינו בהכרח מצועצע, והמונוכרומטי יכול להעמיק את העניין שלו בחלל באמצעות שימוש בצורניות ובטקסטורה.

אלמנטים בוטניים

הטרנד הבוטני מתבסס בעולם בשנים האחרונות. יש לכך סיבות רבות. חלק מהן קשורות לנטיה הרווחת שלנו היום לחפש מקורות של אופטימיות, רגיעה, ורעננות. אנחנו פועלים בתוך עולם מהיר ותובעני, והחיבור לצמחיה יוצר תחושה מרגיעה, אך באותה מידה דינמית שמסמלת סביבה של חיים והתפתחות. האלמנטים הבוטניים מכניסים מידה רבה של רעננות לחלל. הם יכולים להשתלב באופן ברור מאוד, כמו למשל הדפסים של פרחים וצמחיה או כאזכור צורני, באופן מרומז יותר.


אקווה

זה לא סוד שאנחנו אוהבים את צבעי האקווה ולכן הקדשנו להם מקום של כבוד באייטם, אבל בלי קשר לאהבה שלנו, מדובר באחד הצבעים שמתחברים באופן מובהק לאביב ולטבע שמתעורר לחיים. מים, כמו צמחיה, תמיד בתנועה דינאמית, אך כזאת שגורמת להרגע. מעוררת השראה.

 

קליק לאתר בלטות


187 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page