top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תרוחמה שרון

יונה עם עלה של זית

עודכן: 9 באוג׳ 2022

(או: הפוסט שיבשר לכם את הגעתו של הירוק החדש)


כולנו מחכים להופעתה של היונה עם עלה של זית בפיה, או לפחות מאמינים שיום אחד היא תגיע..

ובינתיים, בעוד אנו ממתינים לה, שמתי לב לכך שצבעי הירוק בעיצוב פנים (ובעיצוב אריחים) החלו משנים את גוונם.

אריחי פורצלן מאורכים בירוק החדש

אריחים בירוק נמצאים בשמוש שנים רבות ואנחנו רגילים להשתמש בהם בכל מקום : בחדרי רחצה, במטבח, על דלפקים ובמשטחים. גווני הירוק באריחים מגיעים בדרך כלל ממערכת הגוונים של הזיגוגים בגווני סמרלדו (ירוק מעט טורקיזי), ירוק דשא, ירוק מרווה ועוד - ויופיים מוכר וידוע לכל.




הירוק עליו אני מדברת, שהחל להופיע לאחרונה בקולקציות האריחים החדשות, שונה מעט. הוא נראה כאילו נולד מערבוב של ירוק סמרלדו עם ירוק מרווה, מן בן כלאיים שמוליד גוון חדש שמזכיר את גוון הזית, אבל הוא מעט שונה ממנו



הוא הגיע לכאן לאחר התקופה המורכבת שחווינו בעולם בכלל ובארצנו גם, תקופה שמולידה שינויים בכל התחומים וגם בפלטת הגוונים בה אנו עתידים, כפי הנראה, להשתמש בסביבת המחיה המיידית שלנו.

ויש בו, בגוון הירוק החדש הזה, משהו אחר: הוא צנוע יותר, ענו, הוא כבר לא מוחצן והוא לא "צועק": אני כאן , תראו אותי !...אבל שלא תטעו: הוא לא פחות אלגנטי ו/או מעניין.


בריקים מאורכים בירוק החדש

הירוק החדש כהה מעט יותר מהירוקים שאליהם התרגלנו, הוא ישמש רקע נהדר לגוונים אחרים, אם תרצו, והוא ידור בכפיפה אחת עם גוונים שקטים, רגועים, רכים, שדומים לו - או כאילו שמשלימים אותו (כגון חום, טרה קוטה, ורודים ועוד)

ממש כפי שתעדיפו.





 



196 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page