top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורי סלע

רגיל זה לא בשבילם

הלקוחות של מעצבת הפנים מירית גוטמני התאהבו באריחים המעוטרים ממבט ראשון. הרחק מהטרנדים המקובלים, נאמנים לאמת ולאהבות שלהם, הם יצאו למסע שיפוץ מרתק, והנה תוצאותיו >>



הלקוחות של מעצבת הפנים מירית גוטמני התאהבו באריחים המעוטרים שלנו ממבט ראשון. גוטמני העניקה לנו הצצה אל התהליך, במהלכו התגבשו הסגנון והבחירות

מדובר בבית ישן של זוג לקוחות מפצאל שבבקעת הירדן. הזוג חובב אמנות ואפשר למצוא בביתם מגוון רחב של פריטים ויצירות אמנות שאספו לאורך השנים. אהבתה של האישה לסגנון הויקטוריאני, ניכר בבית המקורי, והמראה היה עשיר מאוד ולעיתים גבל בעומס. גוטמני בקשה להציב את הסגנון כהשראה, והעניקה לו פרשנות מתוחכמת ששלבה משחקי קומפוזיציה, חומר וצבע.

היא שמרה על מראה עשיר ושופע, אך בשום צורה לא כזה שמתקבל כעמוס יתר על המידה.

ההבדל בין עושר לעומס מיותר הוא דק מאוד, וההקפדה על הגבול בין השניים היא שמבדילה בין מראה מעייף שמתיש את המתבונן, ובין מראה הרמוני וזורם.

האריחים המעוטרים עמדו במרכז הבחירות שביצע הזוג, ביחד עם גוטמני, אצל רוחמה שרון.

גוטמני אינה נכנעת לטרנדים וגם לא נותנת להם לנהל אותה או את לקוחותיה. היא מבקשת להכיר את הלקוח, להכנס אל עולמו, אל אהבותיו והעדפותיו, ומשם להתקדם ולרקום עבורו את החליפה שתתאים למידותיו. הבית ששיפצה בפצאל ניחן באווירה רומנטית וחמימה, מלאת אופי.



חדר רחצה בהשראת חמאם טורקי

חדר הרחצה שבחדר המאסטר, עוצב בהשראת חמאם טורקי. כל השטח חופה ורוצף באריחים מעוטרים בגוונים של כחול ולבן. בעת השיפוץ נהרסו הקירות וגוטמני יצרה חדר רחצה חדש, עם העמדה שיצרה מרחב נוח להתנהלות.

קירות מחופים אריחים לבנים באזור הרחצה והשירות, ומקלחון הזכוכית המעוטר שמתכתב עם העיטורים שעל גבי האריחים, יוצרים איזון צבעוני למראה, ואחראים על הזרימה הנעימה.

גם האריחים המעוטרים נבחרו בהקפדה במטרה ליצור עושר הרמוני- העיטורים נוכחים מאוד, מלאי תשוקה ורגש, והבחירה הצבעונית שמקפידה על שילוב צבעוני סולידי באופן יחסי, של כחול ולבן, שומרת על גבולות הרמונים ונעימים לעין.

באזור הרחצה תוכננו ספסל ישיבה ונישות, שחופו גם הם באותם האריחים, והם בולטים ומודגשים על רקע אריחי הקיר הלבנים.

הכלים הסניטריים ומסגרת המראה, מאופיינים בצורניות שמתכתבת עם המראה הויקטוריאני, שעמד כהשראה לתהליך השיפוץ כולו.

השיפוץ שם דגש על נגישות, והפתחים מאפשרים מעבר של כסא גלגלים- סוג של חשיבה עתידית.

חדר המאסטר, היה חדר צפוף מאוד ולא נוח, ובמהלך השיפוץ הפך לסוויטה נעימה לשהות.




עושר צבעוני בשירותי האורחים

בשירותי האורחים מעיזים תמיד עוד קצת. ונדמה שזה בדיוק מה שעשתה מירית גוטמני עבור לקוחותיה- היא בחרה ארון שירות בגוון צהוב לימוני נוכח מאוד ואת הקיר חיפתה באריחים מעוטרים בצבעוניות שמשלבת כחול עם נגיעות כתומים וחומים. הברז שנבחר, בהשראת המראה הויקטוריאני אליו מחוברת בעלת הבית, והכיור עגול במראה נקי, מונח על גבי השידה הצהובה




 

.


146 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page