top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורי סלע

מגמת שחיה

עודכן: 21 בנוב׳ 2021

מבריכות מחופות באריחים כהים ועד ריצופים שמתאימים לשפת הבריכה. הנה הצצה למגמות שמובילות את התחום ולדברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון :

חיפוי פסיפס טורקיז בבריכה פרטית

בריכת השחיה היא חלק מחצר הבית, והיא תמיד מוסיפה לה חן רב. הבריכה משמשת היום כאיזור אירוח לכל דבר, לרוב היא המשך טבעי של הסלון ולעיתים היא נראית מכל חלקי הבית. לעובדות אילו השלכות מרחיקות לכת על עיצוב הבריכה ובחירת החומרים שיחפו אותה ואת סביבותיה.



ריצוף סביבת בריכה בטרה קוטה גוון סלמון

התייחסות לתכנון בריכת השחיה צריכה להעשות משתי זוויות : פנים הבריכה, וסביבתה החיצונית.

את פנים הבריכה ניתן לחפות במגוון אריחים שונים, הן מבחינת הצבע והן מבחינת הצורה וסוג האריח.

סביבתה החיצונית של הבריכה כוללת ריצוף בחלק הקרוב ביותר לבריכה בשילוב דשא או גינה פורחת.

את בחירת הריצוף בשני המקרים כדאי לבצע בקפדנות ולייצר התאמה גם לטעם האישי אך, ואולי יותר מכך, לפונקציונאליות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת :


בריכה מחופה אריחי צפחה פורצלנית בגווני טורקיז

בהיר או כהה

משפחת גווני האקווה היא המאפיין המזוהה ביותר עם בריכות השחיה, ולצד הטרנדים השונים, שמתחלפים לעיתים, האקווה שומר על מקום מרכזי ומשמעותי.

לצד בריכות שחיה שמחופות בפסיפס תכול, ישנה אלטרנטיבה, מרהיבה לא פחות, של חיפוי הבריכה באריחים בגוונים כהים של כחול כהה ואפור, במראה אבן טבעית או בטון. חיפוי שכזה, נשמע קודר במקצת, אך למעשה הוא עושה בדיוק את ההפך. חיפוי כהה יותר מהווה רקע קונטרסטי שמקבל אליו באופן מרהיב את השתקפות גוון השמים. התוצאה היא מראה מים תכולים אך בנימה עמוקה יותר, שמזכירה אגמים בטבע. אם בחרתם בגוון כהה לחיפוי הבריכה שלכם זכרו שאין להשתמש בגוון כהה מידי (שחור למשל), כיוון שבבריכה בצבע כהה תחושת העומק נעלמת, לאדם המביט מלמעלה קשה לזהות היכן הבריכה עמוקה יותר והיכן פחות. כמו כן טמפרטורת המים עולה כאשר הבריכה מחופה בגוון כהה מאוד. ואחרון חביב : בארץ יש אבק באויר ובבריכות בעלות גוון כהה מאוד, האבק נמצא על פני שטח המים והוא נראה יותר כאשר הבריכה מחופה באריח כהה.

אם חפצתם בברכה בגוון כהה דרמטי נמליץ לכם על גוון האריח המתאים להגשמת חלומכם מבלי ש"תסתבכו" עם צבע שלא תוכלו לחיות איתו בשלום..


בריכה מחופה פסיפס בגווני אקווה בהירים

סוגי אריחים לבריכות השחיה

החיפוי באמצעות פסיפס יוצר מראה קלאסי ומעודן לבריכות השחיה. הפסיפס מגיע במנעד רחב של גוונים אך המבוקש ביותר, כשמדובר בבריכות שחיה, הוא... ניחשתם נכון- גוון האקווה.

השימוש בפסיפס בגוון הזה יוצר מראה תכול, בנימה זוהרת, בהירה ומשמחת.

למראה הבטון או האבן הטבעית, אפשר להשתמש באבן טבעית, אך כיום כשקולקציות הגרניט פורצלן מדמות את החומר הטבעי בדיוק כה רב, הבחירה האולטימטיבית היא באריחי גרניט פורצלן, שכן, הם עמידים מאוד ויבטיחו לשמור על המראה לאורך שנים. קיימים אריחי גרניט פורצלן במראה צפחה, בטון יצוק ומנעד רחב נוסף של חומרים.


ריצוף סביבת הבריכה

לפני כל טרנד או טעם אישי, חשוב לזכור שהבריכה מייצרת סביבה רטובה ולכן מומלץ לבחור באריחי אנטי סליפ, שהם אריחים מונעי החלקה. אריחי אנט סליפ יכולים להיות עשויים מפורצלן, מטרה קוטה, מאבן מבטון ועוד. רצוי לבחור אריח שלא רק מתנגד להחלקה , אלא מגיע גם בגוונים שאינם כהים מידי כך שתתאפשר הליכה וריצה ביחף מבלי להסתכן בקבלת כוויה בשעות חמות של היום.

אריחים לסביבות בריכה יתאימו לשמוש בכל חלקי החצר ובחירת אריח מתאים לסביבות הבריכה ולאיזורי החצר השונים תאפשר לכם להשיג מראה מודרני או כפרי בהתאם לסגנון הבית.

הטרה קוטה, שנחשבת לאריח המזוהה ביותר עם רוחמה שרון, זוכה בימים אלו לעדנה מחודשת בעולמות עיצוב הפנים. גוון הטרה קוטה נראה על מערכות ישיבה, צבעי קיר וכמובן גם בריצוף. אריחי הטרה קוטה הם אריחי אנטי סליפ ומעבר לכך מדובר באריחים יחודיים שיידעו להפוך כל חצר, לאחת בעלת מראה טוסקני מלא קסם.

סביבת בריכה מחופה באריחי פורצלן דמוי צפחה מידה 30/60

פרטים משלימים

לצד הבחירה באריחים לחיפוי הבריכה, כדאי לתת את הדעת על הפרטים המשלימים – קנטים, ספים, פרטים יעודיים למדרגות ועוד. שימוש נכון בפרטים המשלימים ידייק את הקו האסתטי של הבריכה וגם יבטיח תוצר מוגמר איכותי יותר.


לאתר אריחי הבריכה שלנו הקליקו www.ruhamasharonpools.com

לאתר ריצופי החוץ שלנו הקליקו : www.ruhamasharonoutdoor.com



243 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page