top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורי סלע

מחר טוב יותר

הישיבה על המרפסת מטעינה באופטימיות ובחיוביות. מרפסת מטופחת היא המקום המושלם להתחיל בו את הערב, ועדיף עם כוס יין ביד ...


מרפסת מרוצפת באריחי אמלפי פורצלן מעוטר 34/34

המרפסת היא עוד חדר בבית ואם לא, אפשר בקלות להפוך אותה לכזאת. תחשבו על זה, למעט העובדה שהיא אינה תחומה בקירות, המרפסת מעניקה את אותן הפונקציות כמו חדר המגורים הפנימי. אך מעבר לכך, בנוסף, היא מחברת אותנו אל האוויר הפתוח, עם משב רוח מלטף, עם שמש שוקעת, עם יום שיורד וערב שעולה במקומו, היא מחברת אותנו אל הטבע.

תכנון : שוהם שדות אדר' צילום: רני לוריא
מרפסת מרוצפת בלטות מעוטרות
20/20 סדרת אוטונו
מרפסת באריחי פורצלן מעוטרים

היחס שתעניקו למרפסת הוא היחס שתקבלו בחזרה. ככל שתתייחסו אליה כאל חדר נוסף מביתכם כך פחות היא תראה כמחסן ו"תחזיר" לכם את השקעתכם, כך תוכלו להפוך אותה לאיזור המיוחד הזה שלא תרצו להפרד ממנו

צילום : גדעון לוין
ריצוף קלינקר במרפסת תכנון: יונתן קנטי

אריחי ריצוף למרפסת – בין אם המרפסת שלכם קטנה מאוד, ובין אם היא רחבת ידיים, הריצוף יהיה זה שיגדיר אותה כחלל. אפשר לבחור כל ריצוף, לפי הטעם האישי, אך אריחים מעוטרים או אריחי טרה קוטה, בעלי ניראות מובחנת ונוכחת, יעשו עבודה טובה יותר ויצרו סוג של הגדרה ברורה מאוד, תוך שיצקו אל המרפסת מנות נדיבות של אופי וזהות. המגמה בה חוץ ופנים מתמזגים, באה לידי ביטוי גם בריצוף. עם אותו האריח בו בחרתם לרצף את הפנים, תוכלו לרצף גם את שטחי החוץ וליצור בכך המשכיות בין פנים לחוץ. זה כמובן לא חובה, וניתן דווקא לבחור בשני אריחים בעלי אופי מנוגד מבחינה צבעונית או צורנית.



220 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page