top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורי סלע

כחול ולבן

שילובים שונים של כחול ולבן מביאים לפרשנויות עיצוביות – בין השפעות מאריחי הדלפט ההולנדיים דרך עיטורים טיפוסיים לדרום איטליה ועד שילוב מספר טונים וצורניות שיוצרים יחד סיפור אופטימי. פוסט חגיגי בצבעוניות על זמנית >>



קלאסיקה על זמנית

אריחים מעוטרים בכחול לבן מרצפים את ציר הזמן, ומוכיחים בכך את היותם על זמניים. אריחים ארמניים, אריחי הדלפט ההולנדיים, אריחי בטון מרוקאיים וסוגי אריחים נוספים, מעניקים תשומת לב לשילוב הצבעוני הזה, ולעיטורים שמאפיינים אותו.

עיטורים כחולים על רקע לבן, יוצרים מידה מדויקת של הרמוניה ורכות. נעים להתבונן בהם, הם נוכחים ומשמעותיים בחלל אך לא יוצרים עומס, גם כשמדובר בריצוף או חיפוי שטח פנים רחב.

פירושים מודרניים

אל הקלאסיקה העל זמנית מצטרפות במהלך השנים עוד ועוד קומבינציות של הצבעים כחול לבן. קולקציות אריחים עכשוויות משלבות כחולים בטונים שונים, בהם גם כאלו שנמתחים לכיוון האקווה והפטרול והן עושות שימוש בצורניות גאומטרית יוצרת עניין.


שילוב גוונים נוספים

אל הכחול והלבן ניתן לצרף צבעוניות נוספת שתוסיף למראה הסופי המתקבל ממד נוסף. נקודות אדומות על רקע אריחים בכחול לבן, למשל, יהיו כמו קורט מלח בעוגה וידגישו את החיבור הצבעוני. במקרים אחרים ניתן לשלב בין שני טונים של כחול, ואליהם להוסיף גוון מונוכרומטי (כמו בייג' או מוקה), במשקל שווה.


האפשרויות רבות והבחירה בהן תלויה בטעם והאישי ובסגנון העיצובי אותו מבקשים ליצור. באולם התצוגה שלנו באים לידי ביטוי שילובים מגוונים של כחול ולבן, הן כקלאסיקות והן במראות עכשוויים יותר. הקולקציות כוללות אריחי בטון, אריחי גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה ונוספים, חלקים ועם עיטורים, המתאימים כאריחים לריצוף וחיפוי החלל.


573 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page