top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורי סלע

פנו מקום לאדמה בסלון שלכם

עודכן: 7 בדצמ׳ 2020

אחרי שכבש את שטחי החוץ, מסתער המראה הטוסקני של אריחי הטרה קוטה על חללי הפנים. טבע פראי, מציע אותנטיות וקו אסתטי שקשה להישאר אדישים למולם .

טרה קוטה (אדמה אפויה) מתחברת באופן אסוציאטיבי עם מראות טוסקניים, כפריים, המשדרים חום ומשפחתיות. כשנתקלים בחלל מרוצף אריחי טרה קוטה, התחושה היא של מקום שורשי שכבר קיים הרבה זמן. מטבח איטלקי שניזון מתנובת השדה, חלל משפחתי שיוצר חיבור חם בין האורחים. יש באריח המיוחד הזה חיבור לאדמה, לראשוניות, לחומר הגלם בצורתו האותנטית. הוא משדר פרא טבעי לצד קו אסתטי מובחן שקשה להישאר אדישים למולו.

מהחוץ פנימה החיבור הטבעי, לטרה קוטה, הוא החיבור לחוץ, ואכן אין כמו שטחי חוץ מרוצפים טרה קוטה, שפוגשים כר דשא ירוק או חבילות חציר צהבהבות. שילובי צבעים מרהיבים לכשעצמם, אך כניסתו של האריח אל חללי הפנים, מעצימה אף יותר את המסר העיצובי העולה ממנו – האדמה נכנסת הביתה. לריצוף בגוון החמרה, עוצמה נוכחת ועם זאת כזאת השומרת על קווים מעודנים, מדויקים בחוסר הדיוק שלהם.


אריחי טרה קוטה מרובעים מגדירים את חלל הסלון, המטבח ופינת האוכל. שונות בגווני האריחים, הנובעת מעצם היותם עשויים אדמה, אופיינית מאוד לאריחים אילו והיא מוסיפה קסם מיוחד למראה המתקבל.

אריחי טרה קוטה בגוון דבש, מחממים את האווירה ומתכתבים היטב עם קורות העץ הכפריות.

תכנון: אדר' רות זרחי צילום: אביעד בר נס


אריחי טרה קוטה בצורת משושה, יוצרים מראה כוורת מרהיבה ומהווים את האלמנט המרכזי בחלל

תכנון: אדר' יונתן קנטי עיצוב פנים :דרי שכטר צילום: עידו אדן


אריחי טרה קוטה עשויים בעבודת יד בחלל ביתי שטוף אור. האור הטבעי מחמיא לאריחים ומוציא מהם ניראות זוהרת

אריחי טרה קוטה ידנית במידות שונות ובכיווני הנחה שונים מיושמים בשטחי החוץ ובחללי הפנים של בית פרטי








אריחי טרה קוטה ידנית בעלי שוליים לא אחידים, מדגישים את המראה האותנטי, הכפרי. שילוב סוג נוסף של אריחים, מדגיש עוד את יופיים של אריחי האדמה החומים

532 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page